3 dagar kvar...

publicerat i ;

Nu går dagarna väldigt fort faktiskt.
Kanske för att Totte inte jobbar lika mycket och vi kan hitta på lite mer saker, om än på min nivå. Vilket är soffnivån.

Igårkväll fick jag världens psykbryt, kunde inte sluta gråta och slappna av var bara att glömma.
I morse började jag fundera vad det kunde bero på.
Tro det eller ej så berodde det förmodligen på espresso.
Jag dricker inte kaffe, tycker inte att det är gott och en totalt onödig vara, förutom när jag måste få igång min mage.
Så igår drack jag två stoora espressos för att få fart på magen. Tydligen fick jag världens koffeinkick också som inte tog sig så väl som man hoppats. haha

Gråten har ju säkert med alla hormoner att göra men jag var som en superspeedad duracellkanin i kropp och själ också.
Nu har dock drogerna gått ur kroppen och jag känner mig som Johanna igen vilket är en angenäm upplevelse.

Det blev ingen titt på utemöbler igår, så det tar vi idag.
Däremot kom min storebror och hans son och våldgästade oss på middag. Det blev den kulinariska måltiden grillad korv med bröd till middag vilket verkade vara uppskattat av såväl herren på 2 år som han på 33. Tur var väl det!

Nu sitter jag bara och väntar på att Totte ska kunna slita sig från något bilprogram på TV så att han kan göra sig iordning sen. Jag vill nämligen fly huset ut i solen medans jag orkar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carolina:

Är du inte med i min tävling om presentkort från Dockklader.se (säljer BÅDE barn och dockkläder) så kika gärna in och var med, avslutas kl 18 ikväll!

2:a kommentar, skriven , av Helena:

Oj vad läskigt med kaffet!

Vännen, förstå att det är nära nu, snart är han ju här! Får alltid sån gåshud av att kika in här hos dig, snart snart snart...

Stor kram

3:e kommentar, skriven , av tessan:

Det var så kul att du kom förbi, blev superglad å se dig!

Är tillbaka i Malmö hos min älskling, så mysigt!

Kommer snart upp till Stockholm å hälsar på er alla 3!

ha en bra dag!

Kommentera inlägget här :