Yey:)

publicerat i ;
Darling is back home!
Sååå skönt!

Jag vill bara lägga all min heder åt ensamstående föräldrar. Herregud vilket jobb de har!
Självklart går det, ALLT går om man vill.
Men jag måste säga att jag är otroligt glad att jag har min man.
Även om jag ibland känner att han inte hjälper till någonting, så inser jag nu att han gör en hel del.

Leo sover nu middag och har sovit i 2 timmar. VA!?! Hur gick det till...
Han har inte sovit mer än 30 minuter i streck på dagen när Totte varit borta. Då har jag fått söva om honom och så KANSKE han sovit i en timme. eller på sin höjd 1.5 timme.
Ja han sover ju fortfarande den lilla räkan, så han lär ju vara pigg i eftermiddag i alla fall.

Jag vill iväg och köpa julgran under eftermiddagen. Hoppas att Totte är med på noterna.

Nu ska jag njuta av tystnaden lite till.





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica G W:

Åh så vackra ni är!!

2:a kommentar, skriven , av tessan:

söver hehe..... vad menar du ;-)

Kommentera inlägget här :