Fina familjen

publicerat i ;

Idag har vi haft fina Emma och Rikard här på lunch och mys.
Alltid lika kul att träffa dem!
De bor i Spanien nuför tiden så det är inte allt för ofta vi har möjlighet att ses men det får det bli lite ändring på nu. Vi måste helt enkelt åka till spanien. (Synd att Totte inte läser det här så att han förstår piken!);)

Imorgon blir det julgodisbak med bästa Hannah. Ska bli så mysigt!!!

Ikväll blir det en tidig kväll i säng eftersom jag av någon märklig anledning är otroligt trött. Vi kanske hinner med något avsnitt av Big Bang Theory som jag bara ÄLSKAR! Det är en riktigt rolig serie och jag viker mig av skratt flera gånger per avsnitt. Jag brukar vanligtvis inte gilla rena komedier. Jag tycker vanligtvis att komedier kan bli lite pinsamma. Men den serien är verkligen klockren, helt min humor!

På morgonen tog Totte lite bilder på mig och barnen. Några blev faktiskt riktigt bra, ljuset var helt fantastiskt med snön som låg ute och bara lös upp världen.

Kommentera inlägget här :