johannaliberto.com

publicerat i ;

Nu har jag äntligen fått ändan ur vagnen och bytt domännamn på bloggen. Nu ska alla som vill kunna hitta den utan att veta att jag en gång i tiden hade ett liv med en böna i magen som var trasig och som gjorde att jag startade en blogg som då automatiskt fick namnet mittlivmedbonan.

Nu handlar bloggen om så mycket mer än bara mitt liv med den fantastiska bönan som en gång var trasig och nu är relativt hel.
Bloggen är en del av mig nu. Ni som läser den blir liksom en del av mig också. Den är ju ganska personlig den här interaktiva dagboken, men ni skulle bara veta vad mycket mer smaskigt som döljer sig på min sida av skärmen. Nu blir ni lite nyfikna va... haha

Japp så nu är det bara att trycka in johannaliberto.com så dyker ni in på denna tjusiga blogg. Härligt värre! 
Jag SKAAA få tid i jul att uppdatera designen också, det är bara en tidsfråga mellan alla julbord, träningstillfällen och öppnande av julklappar. 

Jag är så nöjd att jag är somewhat of a datahacker som klarade av detta med byte av namn. Det roliga är att allt finns att hitta på google. Jag hade varit en noob inom allt om inte google fanns. Google is my god! 

jaja, här kommer min nyklippta prins! och jag ska gå och sova!



 

Kommentera inlägget här :