Måndag

publicerat i ;

Idag har vi haft en fullt upp dag igen.

Efter en dålig nattsömn så bar det iväg med Leo till Solveig.
Jag och Lexie åkte direkt efter det ut till Kungsängen, och varför då kan man fråga.

JOoo.. för att igår när jag var hos Hannah och gjorde julgodis (som för övrigt blev suuuuper gott) så köpte jag Toy Story 3 till Leo. Han har blivit lite besatt av Buzz så jag tänkte att han skulle få den i adventspresent. (Alltid bra att ha en anledning att få ge sin son en present);)
När jag kom hem med den till Leo så visade det sig dock att filmen inte låg i fodralet, nä den skulle man tydligen fråga efter... men det hade ingen berättat för mig. Det löste sig dock finfint på förmiddagen så det var bra. När vi ändå var i Kungsängen så passade vi på att hälsa på Hannah och William en stund innan vi åkte hem och åt lunch.

Efter lunchen slog jag in alla Leos julklappar. Nästa aktivitet för eftermiddagen var träning med min PT.
Det är så sjukt jobbigt, men så underbart nu efteråt. Me like!

Efter träningen så var det bara att åka hem och laga middag till familjen. Improviserade en skön pastasås med kyckling, massa grönsaker med smak av citrusfrukter. Mycket gott blev det!

Nu ska jag bara softa i soffan framför Big Bang Theory, apelsiner och älsklingen innan det bär av mot sängen för en förhoppningsvis skön natts sömn!

 EN liten anekdot från dagen bara....Innan vi skulle gå ner och bada idag så sprang Leo runt som en tok i vardagsrummet och ramlade och slog sig så att han började blöda i hela munnen.
Var blodet kom ifrån har jag fortfarande ingen aning om...
Sen när vi skulle gå ner för trappan så spydde Lexie Leo rakt i huvudet. Det var ingen liten spya heller utan en rejäl än. Som tur var så visste inte Leo var det var utan han såg mest väldigt förvånad ut över att bli blöt i huvudet i trappan. haha... stackars lilla otursfågeln!

Kommentera inlägget här :