Myspys

publicerat i ;

Nu har mamman i huset stått i köket hela dagen och jag har fått massor gjort.

Jag började dagen med att baka vörtbröd som blev lika mumsigt som förra gången.
Nu har vi frukostbröd hela julen. Niiice!:)

Efter baket blev det paketinslagning av alla paket som var kvar att slå in. Det är verkligen sjukt tråkigt att slå in paket när det blir för mycket. I år blev det definitivt för mycket och jag har ingen annan att skylla än mig själv.
Jag älskar dock att ge bort paket och jag hoppas att de som får paket inser tankarna bakom presenterna och blir glada.

På eftermiddagen blev det först storhandling och sen vi kom hem har jag stått i köket.

Jag har gjort 2 olika sorters sill och köttbullar.
Sillarna har jag inte smakat på men jag vet ju att de är sjukt goda så de står i kylen och bara frestas.
Köttbullarna blev riktigt bra, jag hoppas att de är lika goda när de blir tillagade, men det skulle jag gissa.

Leo fick ett lektält i julklapp av sina kusiner och deras föräldrar. Det hade inte kommit i söndags när vi sågs så han fick det idag. Jag trodde inte att han skulle vara så intresserad av det, men han älskar det.
Han går in i det och säger "Sova" "Myspys". Min lilla älskling.

Kommentera inlägget här :