vinterdag

publicerat i ;
Idag har jag hunnit med sjukt mycket. Kan bero på att man väldigt mycket tid när man går upp klockan 6. Använder man tiden effektivt så finns det knappt några begränsningar på vad man hinner med.

Jag började med att plocka iordning på mellanvåningen, den våningen vi spenderar större delen av vår vakna tid på. Sen så började jag tvätta. Efter det tog jag tag i att rensa badrummet på övervåningen som varit full av målarfärgsburkar och annat sånt som användes vid renoveringen.

Sen busade jag och barnen massor tills det blev dags för lunch för dem båda. Efter lunchen somnade sötnosarna direkt och jag smet iväg för att träna. När jag kom tillbaka efter träningen blev det dags för lunch för mig och Totte och då hade barnen precis vaknat. Efter lunch och ännu lite mer bus med framförallt Leo så somnade Lexie igen. Hon är lite hängig och förkyld stackaren så hon vill mest sova.

Då passade jag och Leo på att gå ut och åka snowracer. Leo älskade det!!!! Jag fick springa upp för backen och åka med honom ner på snowracern och han tjöt av skratt. Det är lycka för ett mammahjärta det. Nu ska jag snart sätta igång och göra stora pepparkakshjärtan som vi ska dekorera och sätta i fönstret. Sen blir det lite mer tvätt och middag för barnen och sen äntligen Idolfinal ikväll.

Yes, dagen hade inte kunnat vara bättre!

På översta bilden skriker Leo på mig att springa upp för backen än en gång och åka ner med honom. Sötnosen!

Kommentera inlägget här :