fullt upp!

publicerat i ;
Det har varit på gång inlägg här nu i typ 2 dygn. Tyvärr har det kommit saker mellan...
Idag har vi haft Kajsa och hennes störtsöta dotter på lunch och lek. Supermysigt att bara prata och låta barnen leka!
Igår sprang jag återigen 5 km. Det var riktigt tungt igår men jag tog mig iaf igenom större delen av sträckan springandes. Jag skulle egentligen gå på spinning i morgon på förmiddagen. Fast så blir det inte för vi ska iväg till Leos nya förskola på besök. Ska bli riktigt spännande att se om jag fortfarande gillar det nu. Jag hoppas hoppas verkligen det med tanke på att jag lägger min älsklings liv i deras händer.
I morgon ska jag även försöka komma iväg till Kista för att klippa Leo. Han börjar se lite ovårdad ut i håret. Lillskrutten.
Igår var jag och min vän Louise på Norra Brunn och drack öl och tittade på stand up. Riktigt roligt.
Kändes så härligt att gå ut och prata lite tjejsnack och sen dessutom få skratta så att kinderna värkte. Perfekt kombination!:)
Nu ska jag försöka att bara sätta mig i soffan och slappna av. Jag har haft lite svårt för det på sista tiden.
Dessutom har vi nu påbörjat nya stränga sovrutiner för barnen. Jag måste få sova på riktigt nu för första gången på snart 2.5 år.

Leo ska somna i sin stora säng själv utan att vi sitter utanför dörren. Det har faktiskt fungerat förvånansvärt bra. I förrgår blev det lite spring på honom men inte värre än att man kan hantera det. Sen kommer han in till oss på natten men då lägger jag bara ner honom i spjälsängen så får han sova vidare där. Att lägga tillbaka honom i hans säng får bli nästa steg.
Lexie ska nu sova hela natten utan mat. Vi började igår och hon vaknade vid 01 tiden och ville ha välling. Hon låg först och snackade högt i typ 30 minuter och sen började hon skrika. Då kändes det som att vi skulle behöva hålla på hela natten. Det som var riktigt skönt var dock att hon bara gallskrek i 15 minuter och sen somnade gott och sov till 06 då hon ville gå upp.
Ska bli spännande att se hur det går i natt


Kommentera inlägget här :