Glad Påsk!

publicerat i ;
Fortfarande det här lovely vädret som gör att vi håller oss utomhus hela dagarna.
Barnen fullkomligt älskar det!
Vi har spenderat eftermiddagen på pappas altan där det är lä och så otroligt varmt. Jag har solat och Totte har flugit radiostyrd helikopter. Båda har förmodligen gjort lika nödvändiga saker idag då!
Barnen har busat runt och bara njutit av fullkomlig frihet. Jag älskar lugnet där ute hos pappa. Ensamheten som gör att man kan gå runt i vilka kläder man vill eller göra vad man vill utan att känna att man har allas ögon på sig. Jag är verkligen inte gjord för att bo i ett radhusområde. Jag vill och måste i framtiden bo i ett fristående hus utan grannar alltför nära. Det inser jag nu!
I förmiddags var jag och tränade men nu ska jag njuta av ledighet och påsken. Däremot ska jag försöka hålla mig ifrån alltför mycket godis (Eller Dagis som Leo kallar det!). Jag MÅSTE börja gå ner i vikt igen nu.

Kommentera inlägget här :