Beautiful family

publicerat i Seattle;
En flaska gott vin i kroppen. (köpt i affären nedanför lägenheten som är öppen 24/7)

Ja livet känns rätt gött just nu.

Utsikten framför mig är julgranen klädd i alla världens färger och tankarna i mitt huvud är enbart goda.

Jag gissade att vi skulle trivas rätt gott här borta, men det är nästan bättre än jag föreställt mig.

Idag har vi bara myst hela dagen hela familjen. Vädret har varit fantastiskt. 5 grader varmt och strålande sol. På något konstigt vis så känns 5 grader varmt här betydligt varmare än i Sthlm. Jag och Totte har suttit i solen på en parkbänk vid vattnet och solat och pratat om livet medans barnen sprungit runt i bara tjocktröjor och lekt. (OCH BLIVIT SMUTSIGA!)

Vi har ätit.... och ätit... och sen ätit lite till. (Som sagt, the american lifestyle!)

Nu på kvällen har vi gått igenom barnens julklappar. (Självklart tomtens julklappar till barnen!)

Vi har insett att vi har lite shopping kvar att göra. (NÄMEN åååååhhh så jobbigt!;) )

Jag kan nu stolt konstatera att jag ÄNTLIGEN tagit ett "RÄTT" beslut när det gäller barnens utvecklig. Leo är nu utan nappen och jag har ALDRIG sett honom så stolt och glad. Han konstaterar glatt att Lexie är en bebis som behöver napp, men att han själv är en stor kille. (han påstår gärna att jag är en stor kille också... men jag försöker förklara att jag är en stor tjej.....)

Mycket kan man ha emot det här landet men " THANK GOD AMERICA " !!!


Igår på Suhi Maru



Kommentera inlägget här :