Jag fortsätter att "skryta" eller nåt....;)

publicerat i Seattle;

Vårt nya liv utvecklar sig i stadig takt nu.

Totte har gjort sin application av social security number. Detta kommer att komma på en liten lapp om 1-2 veckor.
Mitt i julrushen förhoppningsvis!

Vi har svårt att fixa viktiga saker som mobiler och bil utan detta nummer.
Jag börjar få galen iPhone abstinens. Jag har ju fortfarande min med krashad display som jag kan använda wifi på, men jag behöver verkligen en telefon med internet som man kan använda ute bland folk här.

Det är helt galet att det för 20 år sedan var ovanligt med mobiltelefoner....

Jaja.. I-lands problemen fortsätter...
Bil har ju varit ett stort issue i vårt äktenskap de senaste månaderna. Totte har velat ha en volvo XC60 och jag en volvo XC90. Vi har diskuterat detta högljutt fram och tillbaka och har nu nått vad man skulle kunna kalla en kompromiss. Vi har hittat en bil som vi båda tycker är snygg och som har de aspekterna av en bil jag vill ha, (dvs, rymlighet och komfort) och det Totte vill ha. (motorkraft, design och sen ännu lite mer motorkraft)
Denna bil är nu tagen från marknaden och är vår så fort vi får vår lilla papperslapp med SSN som vi måste ha för att få vårt billån.

And here it is:



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

WTF?! Värsta glidarbilen ju!! :D

Jag kommer gärna på besök ;)



Kramar ♥

Kommentera inlägget här :