Morgonmys och särskrivningar

publicerat i Seattle;

Vi morgonmyser för fullt här i Sammamish.

Lexie vaknade vid 5.10 vilket jag måste säga är helt godkänt för att bara vara dag nummer 2 i ny tidszon. Då var vi andra pigga också med tanke på att vi gick och la oss relativt tidigt allihopa.

Nu på morgonen ska jag göra mig av med min "köra i USA oskuld". ojojoj hur ska detta gå!
Det gick ju bra för Totte igår så jag ska nog också lyckas. Nu har vi ju GPS och den har adressen hit till huset inställt på hem så "hem" kommer vi alltid.
Vi är ju inte helt nöjda med var vi bor just nu. Huset eller lägenheten är jättefin. Jag hade inte kunnat önska mig något bättre temporärt boende i form av storlek och vad som finns i huset. MEN... läget är helt OFF!!!

Vi flyttar dock på söndag till ett nytt ställe. Det blir lite rörigt men då är läget betydligt bättre. Så jag/vi får helt enkelt stå ut.



Inser att mina särskrivningar inte blir bättre av att prata engelska. Jag menar såklart FAVORITAFFÄR!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emy:

Du glömde säga vad favoritaffären heter... ;) Hehe.

Vad skönt att resan gick bra, och vad fina bilder du/ni tar! Posta många många många, så vi får se er, och staden vi snart besöker :) Puss och kram

Kommentera inlägget här :