OMG

publicerat i Seattle;
VILKEN J*VLA DAG!!!

Jag har idag haft två barn som bara kan ha varit utsända av djävulen himself.
Jag har velat lägga mig ner och skrika "I didn't sign up for this!!!"

Tyvärr är det väl precis det jag har gjort. Automatiskt gick mitt underbara jobb (där jag fick ta hand om andras barn som hade respekt för mig) över till att bli detta jobbet (där jag måste ta hand om mina egna barn som inte har respekt för mig.)

Ju mer jag sagt till dem desto värre har de betett sig. Jag har inte kunnat tala dem till rätta, jag har inte kunnat skälla på dem för att de ska bete sig bättre, hot har inte fungerat, löften om belöningar har inte funkat, försöka leka fram rätt beteende har inte gått något vidare.

Japp... vad gör man.
Jag har pluggat på högskola i 4 år för att kunna hantera barn i den här åldern. WTF!!!

Kommentera inlägget här :