christmas tree

publicerat i Seattle;

Vi har inte hunnit fixa någon laddare till kamerorna... så det blir lite dåligt med bilder känner jag.
När det inte finns några bilder blir jag även dålig på att blogga för att jag tänker att det inte är så roligt att bara läsa om vårt rätt tråkiga liv här borta just nu.

Just nu är jag nämligen inne i en galen tröttfas. Jag måste få vila!

Jag sover typ 10 timmar per natt, ganska oroligt, men ändå ordentlig vila. Jag vaknar tyvärr med huvudvärk VARJE dag pga av denna sängen. Jag längtar otroligt mycket efter min egen säng.

Totte delar rum med barnen vilket är fantastiskt skönt, då slipper jag för första gången på 2,5 år vakna till så fort en liten kamrat i familjen Liberto drömmer eller snarkar eller ja you know.

Trots trötthet, lite smärta och annat så känns det rätt okej att vara här borta. Vi försöker fokusera på de roliga och bra sakerna. (Det borde man väl egentligen alltid göra...). För tro det eller ej så finns det en hel de roliga saker och även saker som fungerar så otroligt mycket bättre än i Sverige.

Jag ska ta upp det i något inlägg och bara fokusera på likheter/olikheter men jag kan ta upp en sak som är helt underbar. När man är och handlar slipper man packa sina kassar själv. Antingen gör kassören det eller så står det en liten filur och packar. Sen frågar de ALLTID om man behöver hjälp ut! Det är helt fantastiskt tycker jag!

Jaja nu får ni se mina underbara barn som jag inte lyckades fånga på så bra bilder vid vår julgran!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av [email protected]:

Älskar er:-)

Kommentera inlägget här :