Sjukdomar

publicerat i
Leo vaknade i fredagsmorgon med ordentlig snuva och astma. 
Under dagen blev han bara sämre och sämre. 
Extremt dålig tajming med tanke på att vi skulle på fest på lördagen och äntligen ha barnvakt. 
Jag försökte ändå ha lite hopp och inte avboka barnvakten. 
Lördagmorgon blir jag väckt av Leo som säger att han mår nästan bra. Skönt tänkte jag tills jag försökte röra på mig.... 
Skönt var det inte i min nacke. Nackspärren från hell var ett faktum. 
Lördagen gick i smärtans tecken för mig. Vi avslutade dagen med en riktig ät kul 40årsfest. 
Det fick jag betala för igår.... 
Jag var inte bakisen så sjukt ont i kroppen och smärtan gjorde mig typ medvetslös mellan varven. 

Nu mår jag bättre men fortfarande ont. 
Leo är hemma från skolan en extra dag men är alldeles för pigg.

Ny vecka betyder nya tag. 
Ny vecka betyder även att dominikanska republiken är närmare och närmare för mig!


Kommentera inlägget här :