Got to love it!

publicerat i ;
WOhooo det är lördag! Yes yes yes.

Idag har jag och barnen tagit sovmorgon och jag fick sova till klockan 8.00.
Från 1.30 när jag somnade till 8 fick jag sova nästan helt ostört. Lexie ville bara ha mat en gång. Detta betyder att jag nu är på TOPP!
Jag är peppad och laddad inför dagen och kvällen.

Jag ska få i Leo och mig själv lite lunch nu och efter det tar vi en promenad till Täby C. Hade tänkt vara lat och ta bilen, men jag har inte fått nog motion denna vecka så det får allt bli en promenad. Det är faktiskt en rätt skön promenad med klart och tydligt mål både dit och hem. Det passar mig perfekt idag.

Ska bli så skönt att få hem min man. Även fast denna vecka har gått oerhört smärtfritt så är det alltid trevligt att få lite sällskap hem. Även fast vi mest är på två olika våningar så är det någon som låter i huset! (Förutom skrikande barn och kräkandes, jamandes, bråkandes katter.)



Kommentera inlägget här :