Love life!

publicerat i ;
Just nu är livet härligt!

Jag älskar julen och dess atmosfär som präglar hela December månad.
Imorgon börjar december och ingen kan vara mer lycklig än jag tror jag!;) Julen för mig är förväntan, sällskap, längtan, önskningar, uppfyllda önskningar, familjen, kärlek och sist men inte minst god mat!

Denna december skall vara full av mys, härligt sällskap och ännu mer mys. Dessutom ska jag träna!

Igår tränade jag med min nya PT för första gången. Såååå skönt (efteråt!)!
Nu ska jag träna med henne 2 gånger i veckan och sen ska jag försöka träna 1-2 gånger i veckan själv också. Kan jag hålla den bra mathållningen jag har för tillfället också så är det underbart.
Det som är så härligt är att jag mår så otroligt bra och ju mer jag tränar nu desto bättre mår jag. Läskigt härligt.

Äh.. jag vet att jag låter lite väl entusiastisk, men det känns faktiskt underbart bra just nu.

Leonidas och Lexie är friska för tillfället vilket är en skön omväxling från sjukstugan som präglat det Libertianska hemmet de senaste månaderna.
Nu hoppas jag att de håller sig hyggligt friska fram till jul. Självklart för deras skull men också för att jag också ska kunna komma igång med träningen ordentligt nu.






Kommentera inlägget här :