Mina skruttar

publicerat i ;

Idag på dagen höll jag på att få spunk på mina älskade barn.
Leo vägrade att sova efter lunchen. Han gick runt i sin säng och hoppade och studsade och det är inte likt honom. Lexie somnade ju perfekt när det var dags för middagsvilan. Sen vaknade hon efter 1.5 timme och Leo var fortfarande vaken. Då fick han också komma upp och leka. Då höll jag på att bli tokig.

När jag sedan pratade i telefon en timme senare så blev Leo väldigt tyst. Då gosade han ner sig i min säng i soffan och somnade såklart. Jippie!
Det var ju då alldeles för sent för Leo att sova egentligen så jag var tvungen att väcka honom efter 30 minuter. Stackars liten.
Då började vi fixa lite middag och sen tog vi ett lååångt bad hela familjen. Eller hela familjen - Totte!

Nu ligger Lexie och sover gott och Leo han håller på att grejja i sin säng och kommer nog att somna vilken sekund som helst. Jag ska titta klart på Biggest Looser och sen ska jag titta lite på film och sen sooooova!:)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Ojoj såna sötnosar! Lexie är väldigt lik mamman... Kram

Kommentera inlägget här :