Seattle

publicerat i ;

Idag blev det officiellt och klappat och klart, vi kommer att flytta till Seattle någon gång under 2011. Förmodligen i sommar, men det kan dröja så länge som i slutet av December 2011. Så just nu vet vi att det ska ske, tidpunkten är dock lite osäker med tanke på US emigrations och visumansökan. Det kommer säkert att komma fler tankar om denna ofattbara sak i våra liv senare i bloggen. Just nu känner jag ett KAOS av känslor. Rädsla, lycka, total chock.. ja känslorna är många även om de positiva kanske överväger just nu. Mina känslor kommer nog att gå som en bergochdalbana de närmsta månaderna.

Idag fick jag ännu ett bevis på att jag har världens bästa pappa. Han hade läst bloggen igårkväll om kom idag på förmiddagen som ett skott med två kavlar till mig. Wohooo... baking here I come! TACK PAPPA! Love you!:)

Under kvällen har vi haft min kusin och hans familj här på middag. Supermysigt och fantastiskt god 3 rätters middag som vi lagat. Känns ju sisådär att precis ha ätit en fet 3rätters när jag ÄNTLIGEN hade gått ner över 5 kilo i morse. Jag hade ju som mål att gå ner 10 till jul, det kan vi ju glömma. Men att jag har gått ner 5 kilo i stort sett utan att träna är riktigt mäktigt för att vara jag. Tyvärr måste jag väl ut och promenera typ 5 timmar imorgon för att göra av med den här middagen. haha.. stupid stupid me!

 

Kommentera inlägget här :