TGIF

publicerat i ;


Äntligen Fredag... och dagen innan min älskade kommer hem.
Idag längtar jag inte så farligt efter honom eftersom jag har fullt upp. Morfar har fått vara barnvakt till krassliga Leo hela dagen medans jag och Lexie utfört uppdrag.

Vi har hämtat våra nya vinterdäck och lyckats fixa så att däckverkstaden satte på dem. Sen åkte vi och handlade lunch till killarna hemma och åt lite lunch med dem innan vi gav oss iväg igen. Denna gång blev det handling till tjejmiddagen här ikväll.

Det ska bli sååå mysigt. Tre av mina favorittjejer kommer och äter tapas som jag snart ska fixa medans Leo får titta på flygplan på youtube. Då är han nöjd och likaså jag.

Sen imorgon ska barnen och jag iväg och shoppa en sväng innan vi ska hämta pappan på flygplatsen. När Totte sen kommer hem ska han skjutsa iväg mig på fest. Min kära vän Johanna ska ha inflyttningsfest... ska bli riktigt nice att ta sig ett glas vin eller två och sedan slippa ta natten och morgonen med barnen. Det är jag värd efter den här sjukveckan!

Nä off to the kitchen now woman!

Kommentera inlägget här :