topp 5

publicerat i ;
Ja det gick ju bra att ladda upp en film. Den där var ju inte sådär jätte rolig och väldigt lång. Han är helt besatt av flygplan min lilla prinskorv.

Dagens topp 5:

5 saker Johanna ÄLSKAR!

1. Mina barn,
Jo jag vet att de inte är några saker, men de var helt enkelt tvunget att finnas på första plats.

2. TV,
Japp jag är besatt av TV'n. Filmer, serier- you name it- I've probably seen it.

3. Stearinljus,
De lyser verkligen upp mörkret och gör allt så väldigt mycket mysigare.

4. Vatten,
I vattnet är jag fri och tyngdlös.

5. Böcker,
Jag älskar att leva mig in i andra världar än min egen. Då är böcker en perfekt verklighetsflykt. Mest av allt gillar jag hopplöst romantiska böcker, helt enkelt riktig chicklit.

Jag insåg nu att Saker var otroligt svårt att hitta på.... Jag är nog inte så materalistisk när det gäller saker.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jag:

Men jag då??? Är detta ett sätt att berätta för mig att du inte älskar mig mer??? :((((

Kommentera inlägget här :