Händelserika dagar

publicerat i Ego;
Återigen har inspirationen och tiden varit utom räckhåll.

Vi har haft underbara sommardagar och jag kan inte annat än njuta av min älskade familj och mig själv.
Jag är i en så skön fas i mitt inre just nu. Jag har tagit beslut om att inte flytta förrän i januari och jag har gått ner så pass mycket i vikt att jag får på mig kläder som jag tycker är snygga.
Jag har inte nått mitt slutliga mål än men jag är på väg.

Jag har kommit på att jag älskar att träna igen vilket gör det hela lite enklare. Jag älskar tyvärr fortfarande mat och godsaker lika mycket vilket gör att många dagar så blir det +-0, men det är betydligt bättre än +++.

Onsdag till torsdag var jag och Totte på kryssning med Birka Paradise tillsammans med våra underbara vänner Hannah och Johan. Vi fick det av dem i 30 års present. Ja, jag fick en 1 år tidig present eftersom vi förmodligen inte är i landet när jag fyller 30. Vi bodde i en deluxesvit och åt 3 rättersmiddag och frukostbuffé men framför allt så var vi vuxna människor utan barn. Vi skrattade, drack, dansade, pratade och drack och dansade lite till.

Vi stannade på dansgolvet (som låg under bar himmel på däck) tills de stängde klockan 3 och tvingade sedan upp oss till frukosten vid 9 tiden.

Totte ifrågasatte lite varför vi inte passade på att sova när vi väl fick.... men man kan inte få allt;)!
När vi kom hem igår var vi trötta men så otroligt nöjda och vi vill säga TACK TACK TACK underbara Hannah och Johan, ni är bäst!

Idag har jag tagit en semesterdag kan man säga. Jag har skickat iväg Totte med barnen till lådbilslandet medan jag har fått fotvård på morgonen. Sen nu om en timme ska jag dra iväg och springa milen med min vän Johanna. Jag är taggad och nervös. Det är sjukt varmt men vi SKA klara det!

Ikväll blir det drink och tapaskväll med andra goa tjejer och jag känner att det här med semester är LOVELY!








Kommentera inlägget här :