Innedag

publicerat i Vardag;
Idag har vi haft en riktig innedag hittils.

Lexie har varit supertrött och ligger och sover och Leo vill bara leka hemma.

Själv fick jag lite panik när jag insåg att Leo verkligen inte ville lämna hemmets lugna vrå idag. Jag var inte alls sugen på att vara hemma.
Sen kom jag på att det kanske faktiskt var en bra idé med tanke på att jag har en del att göra här hemma.

Det enda jag hunnit är att brottas med min Iphone. Den är överfull av bilder så jag har äntligen lagt in dem i datorn. Sen ska jag försöka att uppdatera Iphonen och göra en sync på den. Det är nämligen något fel på högtalarna så jag måste lämna in den....

Så den här inneförmiddagen har egentligen inte inneburit att jag hunnit någonting, förutom att bråka med min telefon. Vettigt? Njae inte särskilt men nu är det gjort iaf!

Kommentera inlägget här :