Klänning och tatuering

publicerat i Ego;
Idag har vi haft en härlig dag.

Jag har tatuerat mig. Yaay!:) Så nu är även Lexie förevigad.
Känns skönt att ha det gjort. Det blev precis som jag hoppats även om det inte riktigt syns än.

Ni får bild sen när det är läkt lite...

Sen blev det lite skönt häng hos pappa i solen vid poolen. Även om jag bara badade fötterna så svalade det skönt i hettan. Båda barnen badade som tokar.

Vi hann även med en sväng till Täby C där jag hittade klänningen som Lexie ska få ha på sin 1 års dag! Jag har velat att hon ska ha en fin klänning med lite prinsesskänsla. En sån som hon kanske inte har varje dag annars. Jag hittade den PERFEKTA... MEN... den fanns inte i hennes storlek. Så jag hittade en annan superfin som var lite mer "vanlig" men som kommer att bli perfekt sen när vi ska till Frankrike också.

Nu har Totte åkt för att äta middag med en kompis och jag ska snart sätta igång med mat till mig och barnen. Tyvärr somnade de i bilen på vägen hem nyss så de lär ju inte gå och lägga sig vid 19.30 som jag hade hoppats... men så länge de är på gott humör får de gärna vara uppe med mig.

Jag ska försöka baka lite ikväll igen.


Jag har bakat chokladsnittar och havreflarn till Lexies kalas. Ikväll är det dags för att baka drömmar. *MUMS*



Kommentera inlägget här :