Semester!

publicerat i Ego;
Eller njae.. jag är ju fortfarande mammaledig MEN jag har fått sällskap på min ledighet av min älskade man. Han är nämligen pappaledig för första gången. TJohooo!:)

Det är helt underbart att ha dagarna tillsammans och kunna göra andra saker än vi vanligtvis hinner med.
Idag tog vi en tour på cykel runt Täby och Danderyd. Helt perfekt familjetripp med ett enda mål, att ha trevligt och äta lunch.

Nu ligger de två minsta i familjen och sover och jag och Totte tittar på lite serier. Fringe är det som gäller just nu. Helt okej faktiskt, inte riktigt min typ av serie men ändå sevärd.

Nu ska vi fortsätta njuta av semester och varandras sällskap och så hoppas jag att jag hinner uppdatera liiiite oftare:)


PS: Lexie kan nu gå typ 8 steg och Leo han bara pratar och pratar!:)

Kommentera inlägget här :