En fantastisk sommar!

publicerat i
 
Den här sommaren har varit mer fantastisk än jag kan beskriva i ord. 
Ord är egentligen överflödiga. Det sorliga är att jag inte skrivit ned något under tiden. Minnen beskrivna i ord är mäktiga, framförallt när minnet sviker. 
 
Jag skulle säkert kunna berätta om massor av fantastiska saker och händelser vi upplevt i sommar. 

MEN... i efterhand skulle jag inte kunna beskriva allt precis så underbart som vi kände då. 

Höjdpunkter: 
 
- Alla grillmiddagar med pappa. 
 
- Alla dagar med bad i pappas pool.
 
- Astrid Lindgrens värld tillsammans med Fredrik och alla barn. 
 
- Midsommar.
 
- Underbara tillfällen med mina fantastiska vänner. 
 
- LONDON!!!!
 
- Att få träffa nya bebisar i bekantskapskretsen samt deras föräldrar. 
 
- Familjen Sjöberg-Brise på besök i Bothell. 
 
- Ledighet och tid till eftertanke och tillfälle att leva i NUET!
 
 
 
Nu har vi på sätt och vis kommit in i rutinerna igen hela familjen. Vad innebär detta för mig?
 
Tidiga morgonpromenader med Morris. 
Skjuts till aktiviteter. 
Träning.
Matlagning. 
Städning. 
Så mycket vuxet umgänge som går att få in i vardagen. 
 
Jag går runt i något slags lyckorus just nu. Jag lever verkligen PRECIS det liv jag alltid velat göra just nu. 
Jag får ta hand om mina älskade barn. Jag tränar! + att jag har kommit igång med en del spännande projekt. Jag ska förlkara mer någon dag. Det lovar jag. 

Nu.... VILA!
 

Kommentera inlägget här :