När livet springer...

publicerat i
Herregud vad tiden går.
Snart har typ halva februari gått och jag hinner inte riktigt med allt som jag borde göra.
Denna vecka präglas av ont i bihålor, snor och trötthet från min sida.
Trots det är jag lite mer med i gemet än förra veckan. (Middagen ligger i slow cookern, bara en sån sak!?!)
Kanske för att jag faktiskt tar mig tid att vila när jag behöver.

Denna vecka har Leo spirit week i skolan. De har olika teman varje dag och skall klä sig därefter. Igår var det aloha monday, då hade Leo såklart shorts och hawaiiskjorta.
Idag var det back to the 80's som gällde för stackaren. Han fick glatt bära min rosa tröja som är min egen från 80-talet.
Imorgon är det den 100dagen i skolan. Då skall de klä sig som 100åringar alla stackars barn.
Jag går inte all in, men kanske 60% in. Jag tror att både Totte och Leo tackar mig för detta. Jag däremot känner lite ångest för att jag hade kunnat göra mer...

Lexie tränar gymnastik för fullt. 2 dagar i veckan och målet är nu en tävling i maj.
Kan ni fatta, min lilla Lexielala ska tävla i gymnastik. Det är helt galet!
Hon fullkomligt älskar att lära sig nya saker och att se henne bemästra nya förmågor är verkligen ren och skär lycka.

Nu ska vi åka på dans och sedan snabbt iväg till partyaffären för att köpa grå hårspray till hundraåringen imorgon.

Bjussar på en bild på dansklar Lexie!
 

Kommentera inlägget här :