Vad ska man lyssna på mest, hjärta eller hjärna?

publicerat i
Mitt liv / vårt liv är en bergochdalbana som verkligen tar oss på svängar man kanske inte riktigt kan förutsätta. 

När alla andra familjemedlemmar blivit friska. Då är det min tur. 
Streptokocker... penicillin... några goda nätter sömn .... så är jag på rätt väg igen. 

13 dagar kvar tills vi åker till Sverige. Jag har fjärilar i hela magen. Det finns så otroligt mycket jag längtar efter i Sverige just nu. Så mycket som jag bara önskar att jag kunde teleportera mig till. Så mycket jag längtar till så att jag börjar gråta direkt när jag tänker på det. 

Imorgon är har jag ett event med SWEA som jag den senaste veckan varit tvungen att ändra varenda lilla detalj på. Jag har helt enkelt dragit ihop ett event på mindre än 7 dagar, men med hjälp av fantastiska vänner går allt! Jag tror att detta event kommer bli fantastiskt. 

Något som är mindre roligt är att jag prövade klänningen i garderoben som jag hade tänkt ha på detta event samt bröllopet jag ska på i slutet av maj. Den hade ju krympt. Så idag har jag försökt att hitta ny klänning till detta. Jag hittade två klänningar jag köpte, men ingen jag vill ha på bröllopet. Jaja det löser sig säkert. 
 
Förutom de vardagliga svängarna så finns möjligheter i bakgrunden som jag/vi inte riktigt kan släppa. Äsch nu är jag kryptiskt, men kan inte säga mer än så. 

Dessa 13 snart 12 dagar kvar hemma innan jag, barnen och hunden drar är extremt busy. Vi kan inte annat än bara försöka hinna med. 
Jag har faktiskt börjat packa vilket känns skönt. 
Jag behöver köpa en ny väska nästa vecka så att jag kan packa resten bara. 

Snart är det dags. FALUKORV HERE I COME!:) 
 
 

Kommentera inlägget här :