2 dagar kvar...

publicerat i ;

Jaha... så har man fått svaret på varför inte Bönan är här än då!
Jo.. min moster har inte stickat färdigt tröjan till honom. Tydligen fick hon höra av sin barnmorska att det är självklart att inte barnet kommer om inte tröjjan är klar. Så nu kommer jag med en uppmaning, om ni är fler som håller på stickar till vår böna så sätt fart nu;)

I natt har jag drömt att jag haft värkar. Det var lite jobbigt när jag vaknade och fortfarande undrade om det var sant eller om jag faktiskt drömt.

Vår videokamera som vi köpt har även kommit idag så den ska vi åka och hämta efter klockan 16. Så nu börjar faktiskt det mesta ordna till sig. Jag har ju velat filma magen när det rör sig där inne och det kommer jag att hinna nu. TJohooo:)

Var på ännu ett besök på min kära barnmorskemottagning idag. Det är tur att de är så underbart trevliga där allihopa.
Blodtrycket är ju alldeles för högt och har ju varit så i nån vecka nu. Som tur var tyder ingenting på att det ska vara någon havandeskapsförgiftning.
Från ett starttryck på inskrivningen på 105/70 ligger det nu på härliga 150/91 idag.
Bönan har levt rövare som aldrig förr de senaste två dagarna och jag inser ju att han tycker att det är trångt, men va tusan! KOM UT DÅ UNGE!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Sandström:

Hej gulli!! SKa vi fota någon dag, innan bönan hoppar ut? Du måste ju ha din mage dokumenterad på vanlig kort också!



2:a kommentar, skriven , av Maria:

Det är så märkligt när man drabbas av de där hormonella känslosvackorna! Helt plötsligt känns allt bara hopplöst, fast ändå vet man inte varför.

Men får ju trösta sig med att det är tillfälligt :)



Skönt att du mår bra trots blodtrycket. Mitt spökade ju också så där i slutet. Precis innan snittet var det jättehögt, men på uppvaket efteråt var det tillbaka på normalnivå. Nerverna som spelade mig ett spratt kanske.

Kommentera inlägget här :