+3

publicerat i ;

Idag är det fantastiskt väder och jag har precis gått upp ur sängen;-)

Jag tvingade till mig frukost på sängen och satt och mumsade till Nyhetsmorgon. Perfekt start på lördagen!
Nu ska jag snart klä på mig och sätta mig på balkongen med ett stooort glas vatten och vänta på 2 kompisar som kommer över med en bröllopspresent till oss. Hur lyxigt är inte det att få bröllopspresent typ 6 månader efter bröllopet:)
Vi ska få softa utemöbler som ska stå på en av våra uteplatser. Kommer bli helt perfekt!

Sen ska vi eventuellt till min pappa och grilla ikväll, men det beror nog på hur min mage sköter sig idag. Den är inte helt rolig, får extremt ont mellan varven och då tyvärr inte pga värkar utan snarare junks i tarmarna.

Vi kan nu konstatera att inget av våra försök till att få igång förlossningen har fungerat.
Så nu väntar.....väntan!:)

Kram på er

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tessan:

Kommentera inlägget här :