4 dagar kvar!

publicerat i ;

Vad ska man hitta på idag då?
Just nu så tvättar jag och städar lite. Sen skulle jag nog vilja röra mig ut i vida världen en stund.
Kanske titta på utemöbler till en av våra uteplatser. Vi har ju en balkong, en veranda med liten trädgård och en liten uteplats på framsidan också.

Det vi ska leta efter nu är ett stort bord för typ 6 pers till vår balkong där vi alltid sitter när vi grillar. Just nu har vi bara ett bord för två personer där. Det blir lite trångt när man har gäster.
Förhoppningsvis blir det MÅNGA grillkvällar hos oss i sommar. Jag längtar!:)
Om vi inte bjuder in så bjud in er själva vettja!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av matilda - mercedes mamma:

lyllos som snart får mysa med en nyfödd bebis!

2:a kommentar, skriven , av Helena:

Mys mys och slappa =)

Stor kram från en till som räknar ner med er, oavsett när det blir!

3:e kommentar, skriven , av Marih:

Tiden tickar ner i ryslig fart. Hur känner du dig? Inget på gång? Här hemma är de väldigt lugnt. Eller hon sparkar och rör på sig som tusan men verkar inte vilja kika ut ännu :(

4:e kommentar, skriven , av Marih:

Jag känner mig på topp. Inte känt några värkar alls utan idag har de varit väldigt lugnt.Även jag klarar av några dagar till,ingen panik alls över att hon måste anlända NU! Jag har så mycket annat o göra just nu :)



Kram

5:e kommentar, skriven , av Marih:

Inställningen är A och O verkligen.Även fast längtan är enorm och man önskar att lillen kunde ha kommit som igår :o) Men hon har det väl bra där hon är,vilket glädjer mig också såklart.

Kommentera inlägget här :