+6

publicerat i ;

Still here, no need to worry;)

Vaknade av frukost på sängen idag... så humöret är alltså betydligt bättre idag än igår så här på förmiddagen.
Så pass bra faktiskt att jag dammsugit hela övervåningen och städat hela nedersta badrummet och satt igång med tvätten idag igen.

Kan inte annat än kännas lite bra faktiskt.

Har även fått lite mer pengar av försäkringskassan vilket känns bra eftersom det är många som fyller år månaden som kommer. Bland annat Totte och min brorsson Max.

Max är världens sötaste. Han och hans mamma ringde mig igår och då frågar Max som fyller 2 år i slutet på maj:
"Johanna va e bebis egentligen?"'
haha.. sååå söt. Tänk va förvånad han kommer bli när bebisen väl är här som han har pratat om sen i Januari nu.
När vi ses drar han upp min tröjja och klappar på magen och säger: "Hej bebis".

Jag tror att jag hör att Totte städar köket nu vilket betyder att vårt hus faktiskt ser ganska fint ut nu!
I'm happy

Kommentera inlägget här :