8 dagar kvar...

publicerat i ;

Denna dag har varit ovanligt aktiv.
Vi började med ett besök hos BM som resulterade i ett besök på förlossningen då mitt BT var alldeles för högt + att jag råkade nämna att jag inte känt bebisen lika mycket sista veckan. Jag trodde detta var helt normalt, men BM gick i taket och ringde BB stockholm och bokade tid för oss där.

Innan vi åkte till BB sthlm så hann vi med en lyxlunch på Melanders, byta till sommardäck, tvätta bilen och få massa barnkläder av min låtsasmamma:)

Väl på BB sthlm så blir vi bemötta som kunligheter och Totte skojade lite och sa att de nog får extra betalt för att vara trevliga.
Jag fick göra en CTG kurva som var helt perfekt och sedan tog de även BT som var alldeles för högt fortfarande. Jag har dock ingen äggvita i urinen så de är inte så oroliga för Havandeskapsförgiftning.
En läkare kom även och gjorde ett Ultraljud för att kolla fostervattensmängden och han hade bra med vatten att simma runt i där. Hon visade även två perfekta händer och en JÄTTE pung. haha
Vi behöver inte vara oroliga att det kommer poppa ut en liten flicka till alla pojkkläder här hemma!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Åh vad bra att allt såg bra ut! Tänkte på er idag, vet ej varför men helt plötsligt kände jag "undrar hur Johanna mår idag".

Stor kram och njut nu av sista tiden som gravid (för denna gång...) =)

2:a kommentar, skriven , av tessan:

phu!

skönt att det inte var nått allvarligt!

tänker på dig

kram

Kommentera inlägget här :