Ännu mer städning fixad

publicerat i ;

Nu har jag städat ännu lite mer. Det är verkligen en befrielse när det är gjort!

Sen har jag även pillat ihop ett mail jag skickat till Gudrun Abascal som är chefsbarnmorska på BB Stockholm. Jag har frågat om det finns någon möjlighet för mig att bli igångsatt på BB Stockholm om min graviditet fortskrider till vecka 42+0 då jag ska bli igångsatt på Danderyds förlossning. Nu är det ju inte alls säkert att jag behöver gå och vänta på min Böna så länge men OM... så vill jag ha försökt i alla fall.
Vi får väl se om mitt mail ger något resultat!

Nu är det lunchdags tror jag!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Då ska jag hålla tummarna att du får som du vill.

Kramar och håll ut, snart är han här!

2:a kommentar, skriven , av Lollo:



Åker ju till Helsinki i morrn! Hmm vill gärna vara i landet när det sker! Men kommer hem på söndag... Knip knip! :)

Annars kollar jag nätet så ofta jag kan!



Sköt om dig! Hälsa Totte

Kommentera inlägget här :