BF + 5

publicerat i ;

Idag har jag bestämt att han inte ska komma förens i Maj.
Jag tycker nämligen inte att några av datumen som är kvar i April är fina.
Totte tycker att jag är knäpp och det är jag förmodligen, men vissa siffror är finare än andra och jag tycker inte att 27, 28, 29 är så fina. Sen 30 April tog ju faktiskt Hitler livet av sig...
1 Maj är ju inte en så rolig dag heller med alla demonstrationer...
Hmm... det är svårt det här...

Jag lär väl ändå inte få bestämma så det är bara att lägga ner mina tankegångar som blir mer och mer luddiga för varje dag som går.

Totte har varit ledig i... hmm... några dagar. Han har ju jobbat häcken av sig hela våren för att kunna vara ledig med mig och Bönan när han väl tittar ut. Sen blev jag så glad att han blev klar med ett projekt precis lagom till den 20/4 så då kunde vi börja umgås på riktigt. Riktig kvalitetstid.
Har det blivit så?!?

NÄÄÄÄEEEJJ.... för Totte har fått sitt nya radiostyrda flygplan som han meckar med och sin nya IPhone som han pillar med OCH NU... ÄNNU MER JOBB!!!
Så någon kvalitetstid för Johanna och Totte blir det inte.
Jag bitter????
JAAAA

Så nu är vi tillbaka där vi var när han jobbade som mest, frukost tillsammans, lunch och en stund på kvällen.
Han är ju i närheten hela tiden, men knappast närvarande.
Han ser det int själv heller och blir bara trött på mig när jag försöker få uppmärksamhet. Så jag har lagt ner det.

Nu ska jag nog gå och sätta mig ute med en god bok och drömma mig in i någon annans liv för en stund.
Ta hand om er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tessan:

kniiiiiip!

:-)

Kommentera inlägget här :