Dålig uppdatering

publicerat i ;

Jag har haft en hemska situationen med inget fungerande internet.
Iofs inte nån fungerande kropp eller huvud heller.... så vad kan man begära.

Ville i alla fall bara meddela att jag fortfarande är här som en tickande bomb i ovisshet.

Idag mår jag faktiskt lite bättre än igår och jag och Totte håller på att fixa min gamla bil till ett par kära vänner som vill ha den. Så vi har lekt bilmeck i solen hela dagen och det går faktiskt riktigt riktigt bra.

Vi får väl se om vi får den till Solna till de nya ägarna idag.

Fantastiskt väder föresten.. jag har suttit och solat massor så att jag är alldeles röd om kinderna.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Du har ännu en award att hämta hos mig!



Har helgen varit bra?

Kram ♥

Kommentera inlägget här :