ENSIFFRIGT!

publicerat i ;

Då var det bara 9 dagar kvar till BF!
Inte för att det garanterar att jag har bebis om 9 dagar men det lär ju finnas något ljus i tunneln nu.

I nat har jag bara drömt en massa jobbiga kontrolldrömmar där jag tappar kontrollen och får ångest.
Kan detta ha med den stundandet förlossningen att göra!?!

Jag ser verkligen fram mot förlossningen även fast jag de senaste veckorna har fått mer och mer respekt inför min egen kropps reaktion på vad som komma skall.
Nu vill jag bara att det kommer igång på riktigt och att vi har vår trasdocka här snart. Jag längtar verkligen efter att ha min kropp tillbaka om än i annan form än tidigare. Jag längtar även efter att kunna sova i mer än en 2 ställningar per natt vilket gjort min kropp till ett living hell at the moment. Jag har ont i varenda muskel från nacke och ner...

Nu ska jag inte bara klaga för att det har varit fantastiskt att bara kunna njuta av det underbara vädret de senaste dagarna. Jag har till o med fått en liten snygg bränna i ansiktet och i dekoltaget.



9 dagar kvar tills vår kissemjaou kommer! Han kommer ha lika söt läpp som en kissemjau i alla fall!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marih:

Tisen bara rusar iväg. Har 7dagar kvar själv och igår kände både sambom och jag att "kan hon inte komma NU". Man kan dock inte göra så mycket för att skynda på det hela men killen har fått mig till att trampa upp o ner i våra trappor,får väl se om de hjälper o at hon vill kika ut på måndag ;o)

2:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Jag räknar ner med dig!

Stor kram

3:e kommentar, skriven , av Marih:

Ja idag har de blivit mycket vila. Mestadels legat i soffan med datorn i knät och kollat på Stockholm-Arlanda :o) Precis varit ute med voven i den underbara solen,måste ju hålla igång lite om den lille ska vilja komma uthehe

Hoppas allt är bra med dig och att våra små bönor snart kikar ut :o)

4:e kommentar, skriven , av tessan:

hej där!

Sitter nu hemma hos pappa å jobbar!

kommer typ vara uppe hela denna vecka i Stockholm!

Ska till vägverket i morrn på intervju, om praktik....!

slår dig en signal senare i dag, tänkte om man kanske kunde komma förbi nu i em eller nått! :-)

Eller om du vill ses nån stans utanför bostaden å ta en fika!

Kram

Kommentera inlägget här :