Glad Påsk

publicerat i ;

Påskafton 2009 var en riktigt bra Påskafton.
Vi var ute hos min brorsa och hans familj i Hässelby tillsammans med min pappa och min andra brorsa och hans familj.
Vi satt ute i det fantastiska vädret till födrink och desert, men påskbuffén serverades inne.

Jag har haft förvärkar i stort sett hela dagen från och till. Efter deserten så fick jag sån sjuk mensvärk/molvärk i ländryggen som aldrig ville släppa. Jag hade lite sammandragningar, men värken satt i konstant. Vi åkte hem och jag tog 2 alvedon och ett varmt bad och det släppte efter typ 2 timmar kanske. Väldigt märkligt.
Nu känns allt bra igen förutom en extremt livlig Böna och sammandragningar HELA tiden.

Jag ska väl snart gå och sova så kommer jag må som en prinsessa imorgon igen!



Jag måste ha varit snäll i år för jag fick 2 fina påskägg.
Av Totte fick jag massa fina blommor och ett par skor! Perfekta påskpresenter!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marih:

Det låter ju som att lilla bönan är på G ;o)



Kul o höra att du haft en trevlig påsk,det hade vi me. Men inga värkar här inte,våran lilla sessa vill nog stanna ett tag till :o)

2:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Vad härligt det låter! Kom du lilla böna, vi väntar med spänning !!

Kramar

Kommentera inlägget här :