Nytt inlägg direkt

publicerat i ;
Jag har blivit tilldelad ännu en award och inget hade kunnat lysa upp min dag ännu mer idag förutom detta.

Underbara Maria,  STOORT TACK!




Jag väljer att skicka vidare denna blogg till:




SABINAS KAMP

Tyvärr är Sabinas kamp redan förlorad, men hon har varit en ledstjärna i mitt liv de senaste månaderna.
En så otroligt stark tjej i en helvetisk situation i livet. Ändå har hon tagit tillvara på allt det där lilla i vardagen för att hennes liv skulle vara värt att leva.

Underbara Sabina RIP, och hälsa min mamma!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Hej tjejen!



Usch, läste om Sabina i en tidning häromkvällen. Låg och grät sen i mörkret när jag skulle sova... Fick värsta ångesten att jag själv ska drabbas av nåt sånt nu när man har barn.



Hur mår ni då?

Själv är jag seg efter en tråkig dag på en hård sjukhusstol. De borde i alla fall ha sängar i väntrummet. Likaså musik och en godisautomat!



Kram ♥

Kommentera inlägget här :