Påskkärringar

publicerat i ;

Förra året översvämmades vårt område av påskkärringar. Så i år bullade jag upp med massa godis för att kunna sitta hemma med gott samvete på skärtorsdagen.
Jag har sett flera påskkärringar, men inte en enda har hittils ringt på vår dörr.
TYPISKT!

Annars är dagen helt okej. Jag är sjukt trött, kan kanske bero på att jag åt godis till lunch. Men det är väl rätt uppladdning inför en förlossning, eller!?!

Jag har fixat en liten överraskning till Totte idag också som borde komma nu på em/kvällen. En liten påskpresent. De enda jag kan fixa eftersom jag ogärna lämnar huset själv nu eftersom min kropp och mitt sinne är lite gravidlabilt för närvarande!

Jag kan varmt rekomendera chokladogram.se
Totte kommer att få en röd ros och detta:


Jag hoppas att han blir glad!
Kanske han till och med förstår att det inte skulle vara fel att köpa en blomma till sin fru nån gång då och då;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marih:

2:a kommentar, skriven , av Marih:

Jag börjar också känna mig riktigt trött om dagarna. Och detta trotts att jag sover typ8-10timmar/natt och inte gör något speciellt om dagarna. Men som du skriver så är det väl uppladdningen inför födseln kanske.

♥kram

3:e kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Men vad synd då får du äta upp allt godis själv ;-) den ultimata uppladdningen! Passa på att göra lite härliga smoothies också - supersmarrigt!

Kramar

Kommentera inlägget här :