Sakna magen?!?

publicerat i ;

Jag har hört från många håll att passa på och mysa med magen den sista tiden.
Men va fan.... jag hatar ju magen!
Det är underbart att ett litet pyre ligger där inne och växer, men det är inte skönt!
På andra kan det vara otroligt vackert med gravidmagar, på mig, enligt mig, NEJ!

Totte frågar mig, ska du verkligen göra om det här!?!
Förut va svaret "Sluta dumma dig det är klart att jag ska"
Idag är svaret: "Det beror på hur söt han är när han kommer ut!"

Tänkte i alla fall bjuda på en magbild från idag

BF 22/4-09


Håll till godo, förhoppningsvis kommer nåt ännu sötare snart.
Vår alldeles egna söta trasiga bebis:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marih:

Ojojoj vad magen din sjunkigt. Hoppas vi på att lillen vill komma snart. Jag hade ju BF igår men ingen bebbe har kommit här ännu...

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Du vet ju hur mycket jag klagade i min blogg den sista tiden. Ändå sällar jag mig till skaran som saknar magen ibland. Kom på mig själv ibland den första tiden med att stryka mig själv på magen så som jag gjorde när Elliot låg där inne. Saknar sparkarna lite... Nu känner jag mest av nerver och annat konstigt som pirrar efter snittet.



Hur var det, vad händer med lilla bönans läpp när han föds? Vet ni det än eller avvaktar man tills man vet hur mycket det är?



Kram ♥

Kommentera inlägget här :