Sol och städ

publicerat i ;

Idag går jag mest runt och har ont under mitt j*vla revben på höger sida. Fattar inte vad det kan vara egentligen.
Jag blir så otroligt osocial när jag inte mår helt 100. Jag vill bara gräva ner mig och komma fram när allt känns bra igen. Så om ni som försöker få tag på mig tycker att jag är dålig på att svara i telefon eller ringa er så är förklaringen att jag mår dåligt, ursäkten att jag är gravid och förhoppningsvis förlåtelsen att ni får komma o gosa med med min bebis snart;)

Jag har i alla fall försökt sitta ute på vår terass och läsa SVD och njuta av lite sol. Det var faktiskt någon timme här på eftermiddagen som det var riktigt härligt.

Sen har jag försökt städa lite. Får ju panik så fort jag tänker på att förlossningen kan sätta igång nån natt och det är stökigt hemma. Hualigen för det. Jag vill ju att Bönan ska komma hem till ett fint hem inte ett gravidtrash hem:)


Jag berättade om min tvätthög för någon vecka sedan, den är fortfarande inte borta.
Nu är väl förklaringen till det att jag fått massor av bebiskläder som jag varit tvugen att tvätta. Men nu är alla de tvättade förutom några ytterplagg som är för stora än så länge så nu borde snart högen va borta tycker jag.

Hittade en gammal mobilbild på mig och Totte sommaren när vi träffades. Vi var väldigt smala på den tiden jämfört med nu! Jag hoppas verkligen de här barnvagnspromenaderna som jag är inställd på kan hjälpa oss tillbaka på banan!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marih:

Inte kul när man inte mår riktigt bra. Bädda ner dig med en bok i soffan, stäng av mobilen. Jag hade också en sån period då allt var jobbigt och jag inte mådde bra o då får faktiskt familj och vänner acceptera att man vill vara lite ifred.

Jag vet hur du känner med städningen. Jag städar typ varje dag här hemma och plockar undan. Man vill ju inte komma hem fån BB till ett stökigt hem och så ska man dessutom ha hem familjen, nej nån ordning får det vara ;)



♥kram

2:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Vad fina ni var!

Ta det lugnt och bara pyssla om dig själv.

Kramar

Kommentera inlägget här :