SPA eftermiddag

publicerat i ;

Väl spenderad eftermiddag från min sida idag.
Började med att fixa naglarna vilket var mycket välbehövligt.
Sedan rakade jag benen och hade fötterna i fotbad. Jag filade fötterna länge igår så idag blev bara grädden på moset. 
Efter det tog jag en långdusch och efter den smorde jag in mig med diverse krämer och dylikt.
Så nu är jag fräsch som en nyponros!

Finns inga som helst tecken på att Bönan är sugen på att komma ut.
Nu ska jag dock till läkaren en sväng med mitt blodtryck, kanske kan jag övertala henne att reta livmodertappen lite och eventuellt göra en hinnsvepning så kanske något kommer igång. Vi får väl se hur stressad eller tillmötesgående hon är.

På återseende!;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Uppdaterar denna sida var 5:e min för och se om nått händer! ;)

Men men då låter ju superpigg och uppfräschad! ;) Så vi får väl ge oss till tåls!



KRAM!

2:a kommentar, skriven , av Marih:

Ojda, ingen som skrivit idag. Har lillen kikat ut?

Här hemma händer ingenting,går bara i väntans tider och börjar bli lite otålig.

Kommentera inlägget här :