Ännu en underbar dag!

publicerat i ;

Vilket fantastiskt väder vi fått här i sthlm.
ojojoj... kan inte annat än njuta.
När jag satt i solen idag så insåg jag att det är första gången sedan jag var gravid som jag njöt av solen.

Jag badade jätte länge i pappas pool, och så även Totte.
Leo den lilla grinollen låg och sov. Han har inte varit rolig inatt och idag.
Han har vaknat en gång i timmen i stort sett hela natten och sen nu under dagen har han sovit jätte dåligt.
Nåt knas är det.

När jag la honom för natten så somnade han efter massa skrik, men vaknade igen efter bara 40 minuter.
Nu har han dock sovit i snart 1timme och 20 minuter. Vi hoppas att det håller i sig:)

Vill du att fler ska läsa din blogg?
Då tycker jag att du ska klicka här!
Man går in och tittar på 6 olika sidor, de flesta bloggar. Så får man en kod för varje sida man tittar på.
Dessa koder skriver man in och sedan registrerar man sig.
Om du registrerar dig och sedan får fler att registrera sig, då kommer din sida också att visas bland de 6 sidorna.

Det blir lite som ett pyramidspel, kanske värt att testa!?!;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

åh , tusen tack! =)

hur mår din lilla prins då? :D

2:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Vilken jättefin header du gjort!

Kram på er och en extra kram till grinollen ;-)

Kommentera inlägget här :