Bästa vänner!

publicerat i ;

Jag har nog förmodligen de bästa vännerna i hela världen!
Mina underbaringar!



De här tjejerna finns där i vått och torrt, de är helt enkelt bara bäst!:)
Det finns fler underbaringar i mitt liv, men dessa har hängt med längst!


Klockan 04.30 tisdagmorgon kommer en taxi och plockar upp oss och kör oss till Arlanda!
Äntligen ska vi till Italien som vi längtat till så länge.
Totte ska träffa sin pappa för första gången på 8 år. Leo ska träffa sin farfar för första gången någonsin och även jag ska träffa min svärfar för första gången någonsin. Ska verkligen bli underbart!
Vi kommer bo på ett helt fantastiskt hotell som heter Cefalú Sea Palace.
Jag hoppas att mellan alla familjeaktiviteter att vi faktiskt hinner bada, sola, äta, dricka och bara njuta!

Hela veckan har jag förberett dopet, förmiddagen har gått åt till att städa efter dopet. Kvällen till att tvätta och packa.
Imorgon ska vi handla allt vi behöver, typ mat till Leo. Blöjor fixar vi där.
Jag kommer nog njuta fullt av semestern efter denna stressiga vecka!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Härligt med fina vänner=) Trevlig resa till Italien=)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Men så fantastiskt! Och ni är på väg till exakt samma hotell som vi bodde på för drygt 2 månader sedan. Underbart ställe! Kalasfint poolområde med spa och allt. Hoppas ni får det underbart! kram

3:e kommentar, skriven , av Helena och Filip:

åh vad härligt, ha en underbar resa!

Kramar

Kommentera inlägget här :