Busy day

publicerat i ;

Idag vaknade jag på betydligt bättre humör, även fast jag inte sovit så bra i natt heller.
Leo har sovit betydligt bättre vilket är skönt.
Han vaknar dock alldeles för tidigt på morgonen tycker hans mamma och pappa:)

Idag har jag städat, städat och städat lite till.

Först rensade jag ur en bokhylla vi haft korgar i som har varit fyllda med skräp rent ut sagt. FIck ihop en sisådär 4  fyllda soppåsar.

På vår övervåning har vi tre rum. Vårt sovrum, Leos rum och sen ett gästrum som sen vi gjorde ordning Leos rum mest varit ett skrotupplag. Detta rum har idag återigen fått skepnaden av ett gästrum.
Det är inte helt okej än.... för när vi gjorde iordning vårt sovrum så visade det sig att garderobsväggen som vi tog bort satt skruvade rakt igenom väggen till gästrummet. Detta medförde att en vägg i gästrummet blev helt trasig av hål när garderoberna togs bort. Typiskt!
Detta ska vi nog försöka fixa snart.
Killen som byggde vårt trädäck på framsidan ska få tjäna lite extra pengar i höst tänkte vi.

Jag har fått världens energi nu... allt måste se tipptopp ut i huset till dopet som är den 29 augusti.
Inte långt kvar nu....
Imorgon blir det till att åka till tippen och eventuellt tvätta fönster... jippie:)

Kommentera inlägget här :