Då och nu

publicerat i ;

Idag så blev det en lång barnvagnspromenad till träningspass.
Sen blev det ännu ett träningspass hemma i att tvätta Leos sittdel till vagnen.
En av våra underbara katter har tyckt att det var vettigt att revirmärka den. TACK för det!
Blä blä och åter blä... men nu efter många om och men så är den nog ren och luktar gott.

Satt och tittade på gamla bilder idag.... jag fick typ skrämselhicka när jag såg en bild på mig och Totte från nyårsafton år 2007/2008. Vi var så extremt ohälsosamma och äckligt tjocka då. Jag vägde nog lika mycket som jag gör nu. Bara det att det var i rent fett.
Egentligen vågar jag inte sätta ut bilden... men jag gör det i alla fall.
Mest för min egen skull för att jag kan gå tillbaka hit när jag faktiskt känner att träningen inte ger någonting.
Jag har ju fortfarande bara gått ner 1 kilo på 6 veckor och ändå tränar jag stenhårt och äter riktigt bra.
Men det syns ju i ansiktet och börjar synas på resten av kroppen att jag mår toppen!:)

Nyår to forget


summer to remember


Förhoppningsvis kan jag lägga in en ny bild detta nyåret där åtminståne jag har kommit ner dit jag vill!
Skam den som ger sig.
(Mitt nya motto!)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av towe:

jag skulle nog bli tokig om jag inte höll mig sysselsatt, nu tränar jag inte så mycket osm jag gjorde ett tag, har hamnat på lat sidan kan man säga :D haha.



vår katt skulle med envisas med att revirmärka barnens saker, tills vi sterilisera henne! så nu fungerar det bra :D

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Tack desamma :)

Kommentera inlägget här :