dagen före den stora dagen

publicerat i ;

Under den här veckan har jag insett än en gång hur mycket jag beundrar dem som är duktiga på att städa.
Kanske än mer de som tycker att det är kul att städa.
Hualigen!

Väcktes återigen av en brakfrukost på sängen i morse.
Bästa maken ever!:)

Natten var tyvärr inte så rolig.
Jag kunde inte somna... tittade på klockan sista gången klockan 03.15

Leo vaknar klockan 03.40....
Jag hade bestämt mig för att inte ge honom mat förrän han verkligen bad om det.
Så han ligger och bökar i sin säng och börjar sakta snacka lite. Verkar inte ett dugg hungrig i varje fall.
När klockan är 04.30 och det är 5.5 timme sedan han fick mat går jag och gör mat och tänker att nu somnar han i alla fall direkt när han fått mat.

TRODDE JAG JA!

Leo filuren somnade om klockan 06.00. Det betyder att när klockan var 6 i morse hade jag sovit i drygt 20 minuter.
JIPPIE!:(
Sen fick jag i alla fall sova mellan 6-10.
Det var extremt skönt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

haha jag tillhör kategorin "städar hela tiden" men jag skyller på at jag är jungfru, vi är pedantiska by nature;)

Kommentera inlägget här :