Dagen!

publicerat i ;

Så här fin blev väggen i sovrummet med de nya tavlorna!


Leo sov till klockan 8.40 i morse LOVELY!
Vanligtvis sover Leo 3 gånger under dagen, sammanlagt ca 4.5 timme.
Idag har han bara sovit en gång....
hehe.. när man tror att man lärt sig de små liven så får man börja om från början:)

Idag har iofs varit en flängochsläng dag.
Först kalas och sen nu på kvällen så har jag och Leo varit barnvakt till min brorsson Max.
Det är första gången som jag är det sen Leo föddes och jag kan säga att Max inte tyckte att det var lika roligt som han brukar. Helt plötsligt hade han fått konkurens.
Leo somnade sött klockan 19 men blev väckt otaliga gånger av en skrikande Max. Trots att Leo sov så tyckte Max att han tog upp lite för mycket plats. haha

Kvällen slutar med att vi alla ligger i Max säng och till slut somnade Max.
Nu sover båda pojkarna sött. Max i sin säng och Leo i sin vagn.
Själv så passar jag på att sitta vid datorn och har FriidrottsVM på TV'n. Mycket nice!

Jag börjar känna mig riktigt trött och längtar till min säng. Jag hoppas att kvällen fortsätter vara lika lugn som den är just nu!

Leo satt helt själv i Max stol idag vid middagen. Klarade bara att sitta i några minuter men han kändes som stora killen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ELISE - Fotografier:

åh, fina tavlor!

Kommentera inlägget här :