Fröjd för ögat!

publicerat i ;
Igårkväll när jag skulle gå och lägga mig  möts jag av den mest fantastiska syn...

Vår katt Sirap som är vår andra lilla bebis har protesterat enormt sedan Leo kom till världen. Han har märkt revis på Leos saker och knappt vågat vara i närheten av lillskrutten.
Vårt sovrum ligger på översta våningen av tre och vanligtvis så är katterna där vi är tills det är dags för sovtime.
Men igår.... så kommer jag upp till sovrummet och ser honom ligga på min sida av sängen så nära Leo han kan komma.
Man såg på honom hur han njöt och han blev väldigt nöjd när jag kom upp.
Det kändes som att han accepterat Leo nu.
Jag hoppas att det blir lite mindre revirstänk nu. För det har inte varit roligt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Åh, va skönt! Vi har fått lämna vår katt till min mamma, hon bits o kissar inne här hemma i Sthlm, not so nice. hon trivs bättre på landet=)

Kommentera inlägget här :